כושר גופני - להתחיל מהר או בהדרגה - DrawnBody

כושר גופני - להתחיל מהר או בהדרגה

כושר גופני - הכל על התקדמות מתונה ונכונה
אנחנו נמצאים בעידן המהיר, הכל קורה כל כך מהר, אנחנו לא ממצמצים ויוצא סטארט אפ חדש, אתמול זה כבר ישן והיום זה כבר טרנד שגם אותו מחליפים ביום שלמחרת.
אנשים רוצים היום ישר את התוצאות בלי להבין ולהתמודד עם התהליך.
כושר גופני זה עולם כל כך רחב שאפשר לדבר עליו כל היום, אבל היום נתמקד באחד הדברים המשפיעים ביותר על התהליך שלכם, על העתיד השלכם בספורט שבחרתם לעצמכם, ואיך ניתן להתמודד איתו בצורה הנכונה ביותר.
אז כמו שכבר אמרנו, היום בני האדם מחפשים את התוצאה של כאן ועכשיו, אבל הדרך לא פחות חשובה.
תחשבו על זה שאתם מגיעים לחדר כושר ביום בהיר, ומחליטים להרים את המשקל הכבד ביותר שהרמתם באימון הקודם ללא חימום, לא חכם במיוחד נכון?
זה הדרך עם אחוזי הפציעה הגדולים ביותר!
וזה למה אנחנו צריכים להגיע לסטים כבדים עם חימום טוב, על מנת לתת לדם לזרום טוב יותר, לתת לשרירים להיות גמישים יותר ומוכנים לעומס שהם הולכים לחוות.
קחו דוגמא את הרכב שלכם שנמצא בחנייה בקיץ רותח, אתם ניכנסים לרכב, מדליקים את המזגן ורק מחכים שהוא יקרר את האוטו, אבל זה יקרה רק שהמנוע יתחמם מספיק והמזגן יוציא קור במקום חום בקיץ של 40 מעלות.
בשורה התחתונה זה לא חייב להיות רק במכון כושר, זה יכול להיות בכל תחום ספורט, בכל תחום חייב להתחמם ולתת לגוף להתרגל לתנועה, גם אם עשיתם אותה בעבר עשרת אלפים פעם, כל פעם מחדש צריך לבוא מספיק מוכן על מנת לא להגיע למצב שאתם נפצעים וסתם
ניכנסים לפלונטר שהייתם מעדיפים לא להיכנס אליו מלכתחילה.
אבל אם זה קרה, אל תרגישו רע עם עצמכם, אנחנו בני אדם ואנחנו לומדים מטעויות, ולמי שזה קרה ועבר פציעה מסויימת, תבצעו את החימום שאתם זקוקים לו עד שתרגישו שאתם מוכנים לבצע את הסטים הכבדים, או את הריצה המהירה שתיכננתם, ותעשו את זה בצורה הדרגתית, כי ככה משתפרים לאורך כל הדרך, תלמדו להנות מהתהליך לפני התוצאה ככה לא תאבדו מוטיבציה
ולשורה התחתונה, חוויתם פציעה, אתם מבצעים פיזיוטרפייה באופן קבוע ורוצים לשפר את זה בעזרת "משהו" נוסף?

השאר תגובה

This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.